سه شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۲ | چاپ | نامه الکترونیک

طبق دستورالعمل جدید کمیسیون موارد خاص استانی، از این پس کلیه پرونده های کمیسیون موارد خاص استانی دانشجویان از طریق سامانه سجاد و طبق فایل راهنمای پیوست می بایست انجام گیرد.

مراحل انجام کار:
    
1- ثبت نام خود دانشجو در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان
2- ارسال درخواست کمیسیون موارد خاص از طریق بخش کارتابل سامانه همراه با مستندات و مدارک در بخش مربوطه سامانه سجاد توسط خود دانشجو        
3- بررسی پرونده توسط دانشگاه و ارسال به کمیسیون استانی در صورت تایید اطلاعات و مدارک
4- پرداخت هزینه سامانه سجاد توسط دانشجو و از بخش کارتابل سامانه سجاد (بصورت آنلاین)
5- بررسی پرونده در کمیسیون استانی و صدور رای       

نکات بسیار مهم کمیسیون استانی (شیوه جدید)    
 
1- برای استفاده از خدمات سامانه، ابتدا باید در سامانه (portal.saorg.ir)، پیش ثبت نام صورت گیرد و نام کاربری و کلمه عبور دریافت شود. سپس با ورود به سامانه (portal.saorg.ir)، باید مراحل تکمیل پروفایل شامل تکمیل اطلاعات شخصی و تحصیلی، انجام شود. در نهایت درخواست مورد نظر خود را از منوی خدمات ثبت و پیگیری نمایید.
تذکر: ثبت نام در سامانه و دریافت نام کاربری و رمز عبور، به معنی ثبت درخواست نیست پس از اتمام کلیه مراحل ثبت نام و ورود به سامانه، از طریق منوی خدمات، به خدمت و درخواست مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت.
تذکر: در ورود اطلاعات خود نهایت دقت را داشته باشید. درصورتیکه اطلاعات ثبت نام را ناقص وارد نمایید ممکن است به خدمات مورد نظر خود دسترسی پیدا نکنید.
2- ثبت نام در سامانه سجاد الزاما باید توسط خود دانشجو انجام شود و دانشگاه قادر به انجام ثبت نام برای دانشجویان نیست و در صورت عدم اقدام پرونده دانشجو بررسی نخواهد شد.      
3- ثبت درخواست بررسی پرونده در کمیسیون موارد خاص باید از طریق خود دانشجو و بخش خدمات سامانه سجاد صورت پذیرد و نیز کلیه مدارک و مستندات بیانگر خاص بودن شرایط به درخواست ارسالی ضمیمه گردد
پس از تایید دانشگاه مبدا و قبل از ارسال پرونده به دانشگاه منتخب استان، باید هزینه سامانه سجاد توسط خود دانشجو و از طریق بخش کارتابل سامانه پرداخت گردد.    
   
کلیه مراحل، در راهنمای کمیسیون موارد خاص ذکر و با جزئیات توضیح داده شده است.