چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۶ | چاپ | نامه الکترونیک

 
اطلاعيه مهم ارجاع مدارك به كميسيون موارد خاص دانشگاه بين المللي امام خميني(ره)
 
باطلاع كليه دانشجوياني كه جهت ادامه تحصيل نياز به ارسال مدارك موجه به كميسيون موارد خاص دانشگاه بين المللي امام خميني ره، دارند مي رساند،
با عنايت به تغيير در روند ارسال مدارك، رعايت بندهاي گفته شده در اين اطلاعيه الزاميست و مسئوليت عدم ارسال پرونده به دليل نواقصي اطلاعات يا ساير موارد، برعهده شخص دانشجـــــــو مي باشد.
  • دانشجوياني كه به كميسيون ارجاع مي گردند، مي بايست كمافي‌السابق مدارك مستدل و موجه خود را اعم از مدارك شغلي، پزشكي، ارائه شرح حال و ..... به همراه مستندات خود، اسكن نموده و توسط CD يا لوح فشرده بهمراه اصل مدارك و يك سري كپي كامل و خوانا جهت رؤيت و تطبيق نهايي، به كارشناسي رشته محترم خود تحويل نمايند.
 
  • پس از رؤيت مدارك و دريافت CD، اداره آموزش از طريق شماره تلفن همراه كه دانشجو در فرم تكميل شده ارائه نموده است (فرم مربوطه را دانلود و يا از انتشارات دريافت نمايند) كد رهگيري مربوطه به دانشجو اعلام مي نمايد. (حداكثر 48 ساعت پس از تحويل CD در صورت عدم دريافت پيامك با كارشناس رشته مربوطه تماس حاصل فرمائيد.
  • دانشجو پس از دريافت كد رهگيري به سايت سامانه يكپارچه خدمات الكترونيك دانشگاه بين المللي امام خميني (ره)- سامانه بوستان، به آدرس http://rcec.ikiu.ac.ir مراجعه و با انتخاب دكمه پيگيري دانشجو كليه اطلاعات خواسته شده (يعني كد ملي، شماره دانشجويي و كد رهگيري) را وارد مي نمايند و پس از واريز مبلغ تعيين شده (15000 تومان) مراحل ثبت نام خود را به پايان مي رساند.
 
مراحل پرداخت هزینه کمیسیون موارد خاص استانی:
 
1- وارد شدن به سامانه کمیسیون موارد خاص استانی (سامانه بوستان) از طریق آدرس اینترنتی: www.rcec.ikiu.ac.ir
2-انتخاب قسمت پیگیری دانشجو( دایره ای که با فلش مشخص شده است )
3-وارد نمودن کدهای مورد نیاز و ورود به صفحه شخصی.(کدهای مورد نیاز: شماره دانشجویی،شماره ملی و کد رهگیری) 
****کد رهگیری از کارشناس آموزش پس از ثبت مدارک در سامانه دریافت شود.
4-انتخاب گزینه پرداخت اینترنتی از منوی سمت راست صفحه شخصی
 
 
 
 
 
 
 

سامانه سیدا

كانال تلگرام موسسه

سامانه پرسش و پاسخ