دوشنبه ۰۳ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۴۴ | چاپ | نامه الکترونیک

 
مركز جذب موسسه آموزش عالي علامه دهخدا در بسياري از فراخوان هاي سراسري جذب هیئت علمي وزارت علوم تحقيقات و فناوري كه معمولا در شهريور و بهمن ماه هر ساله مي باشد،نيازهاي خود را اعلام مي دارد.بنابراين اگر متقاضي جذب در موسسه آموزش عالي علامه دهخدا مي باشيد،به پرتال مركز جذب وزارت رفته و اولويت خود را این موسسه انتخاب نماييد.
 

کلیه متقاضیان فراخوان شهریور 98 این موسسه که با آنها تماس برقرار می شود، فرمها و مستندات مذکور را نهایتا تا روز یکشنبه مورخ 98/09/24 به دبیرخانه جهت ارزیابی اولیه کارگروه داخلی موسسه تحویل دهند. 
شایان ذکر است انعقاد قرارداد رسمی افراد منتخب در کارگروه اولیه منوط به اخذ رشته جدید می باشد.

مدارک لازم:
 

1-     تصویر مدارک دانشگاهی (دوره های کاردانی،کارشناسی،کارشناسی ارشد،دکتری،ریز نمرات و گواهی دفاع از رساله دکتری)

2-     ارزشیابی دائم یا موقت مدارک تحصیلی اخذ شده از کشورهای خارجی که توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارزشیابی شده باشد.

3-     شناسنامه علمی (ارائه تصویر متن و تائیدیه چاپ مقالات علمی و پژوهشی، ISI و ... و توصیه نامه از دو نفر از اساتید و مستندات مربوط به درجه ارزشمندی Q های مجلات و نشریات و ارائه IF  مربوط به مقالات و...)

4-     تصویر کارت ملی (هر دو طرف) و تمامی صفحات شناسنامه 

5-     یک نسخه تصویر برگ پایان خدمت یا معافیت دائم یا موقت یا دوره نظام وظیفه

6-   ارائه مستندات فرم 2-1-1 به موسسه 
 
دانلود فرم 2-1-1 (فرم مربوط به امتیازات توانایی علمی داوطلب)
دانلود خلاصه فرم 2-1-1 (امتیازات توانایی علمی داوطلب)
 

تمامی مدارک آماده شده را بصورت دستی به دبیرخانه موسسه تحویل و یا به میل موسسه به آدرس این نشانی پست الکترونیک دربرابر spambot ها و هرزنامه ها محافظت می شود. برای مشاهده آن شما نیازمند فعال بودن جاواسکریپت هستید بفرستید.
جهت اطلاعات بیشتر با شماره 33651396 و 33651399 028 تماس برقرار نمایید.